Munkakeresès

Közérdekû – ápolónők és ápolók figyelmèbe

Idemàsolom Kristòf levelèt, mert sokaknak èrdekes lehet:

“Kedves OKJ-s ápolónők és ápolók!

Az il Faggio societá, egészségügyi hálózat a hétvégén állásinterjúra érkezik Magyarországra!
Kapjátok össze magatokat, mert egy jólszervezett, korrekt, észak-olaszországi cég képviselőivel találkozhattok! Rugalmas feltételek, gyors kiutazás a választottaknak.

Érdeklődjetek Bácskai Wandánál: ilfaggioitalia@gmail.com
Buona Fortuna!

Kristóf”

Reklámok

1 thought on “Közérdekû – ápolónők és ápolók figyelmèbe”

  1. Kedves Kristóf!!

    Szeretnék érdeklődni, hogy Te is ezzel a céggel jutottál-e ki Olaszországba dolgozni.? Ha igen, mennyi idő után értesítetek a sikeres felvételről, Az említett interjún én is résztvettem, ahol elvileg megfeleltem./ Azóta nem kaptam még értesítést . Lehet, hogy türelmetlen vagyok. Szeretném tudni, hogy bevált-e neked a munkahelyed, és hogy érzed magad? A nyelvtanulás könnyen ment? Előre is köszönöm a válaszodat. Minden jót kívánok! Kissné Győri Ilona

Szólj hozzá!

