Infrastruktúra

Olasz tiltakozás az Európa Parlamentben

Másfél hónapos csecsemő vett részt az Európa Parlament ülésén

Másfél hónapos kislányával érkezett munkahelyére, az Európai Parlamentbe egy olasz képviselőnő, hogy részt vegyen a testület plenáris ülésén.

Az ülésteremben nagy feltűnést váltott ki a hordozókendőbe bújtatott babával érkező Licia Ronzulli, s képviselőtársai nagy tapssal jutalmazták, mielőtt felszólalásában nagyobb jogokat követelt a nőknek.

“Mint jelkép vagyok itt kislányommal, Vittoriával, hogy gondoljunk minden nőre, aki nem tudja nyugodtan összeegyeztetni a terhességet és a munkát, a szakmai pályafutást és a családi életet. Azt szeretném, hogy az európai intézmények törődjenek többet ezzel a témával, kezdve az Európai Parlamenttel, hogy mindnyájan jól össze tudjuk hangolni két életünket” – mondta.

Licia Ronzulli 35 éves, és az Európai Néppárt frakciójának tagja. Kislánya augusztus 10-én született.”

Megdöbbentő, hogy e fenti cikket a bulvár kategóriába bírták betenni az egyébként szerintem megbízható inforádiónál… persze jelzi, hogy mit godnolnak erről a problémáról.

Sokszor írtam már erről én is a blogon (https://olaszorszagbajottem.wordpress.com/2010/07/12/a-valodi-olaszorszagrol-4/ meg itt is: https://olaszorszagbajottem.wordpress.com/2010/06/04/a-valodi-olaszorszagrol-2/), de a fenti cikk érdekessége az, hogy pont egy olyan párt képviselője tiltakozott ily módon, méghozzá nemzetközileg, amely párt gyakorlatilag semmit sem tesz a problémék megoldásáért. Sőt, nem látja a problémát…

Szólj hozzá!

