Mindennapok

“Mit vigyek haza ajándékba??”

Ugye ismerős helyzet mindenkinek, aki turistaként külföldre megy, de azoknak is, akik Olaszországban lakva hazalátogatnak:

szeretünk ajándékot vinni.

Mit érdemes innen hazavinni manapság, amikor (hála a globalizációnak), mindenhol szinte mindent meg lehet venni:

Lássuk mondjuk az élelmiszereket:

– bacio (mert azt nem nagyon láttam még odahaza, viszont nagyon finom

– parmezán, sonka (crudo), bresaola – mert bár ezeket lehet otthon is kapni, de általában a rosszabb minőségűeket, méregdrágán

– a fenti okokból kifolyólag mi a tonhalkonzervet és a jó pastakat is innen szoktuk hazavinni

– olyan zöldségeket, amihez otthon nem nagyon lehet hozzájutni, pl. édeskömény, halványítózeller, radicchio…

– kávé, a jó minőségű sokkal olcsóbb, mint otthon

sajtokat

Térjünk át más termékekre:

– akármilyen vicces, mi innen vittük a már készen kapható gipszet, mert otthon csak porban lehet hozzájutni (amit aztán lehet kevergetni, szórakozni a vízmennyiséggel..)

– jó minőségű bőr pénztárca pl. a firenzei San Lorenzo piacon sokkal olcsóbban kapható, mint otthon

– innen viszem a habzásmentes sampont, mert ahhoz otthon lehetetlen hozzájutni (én pedig csak azt használom)

….

Ti mit visztek haza, ha mentek???

Reklámok

7 thoughts on ““Mit vigyek haza ajándékba??””

  1. Gratulálok a bloghoz, nagyon érdekes és hasznos dolgokat tudtam meg belőle. 🙂 Én Pugliában vagyok.
    Sajtokat, itteni, otthon nem kapható gyümülcsöt pl fichi d’india, kerámiákat szoktam vinni. De volt hogy a piacon kisebb fajta nagyon szép, lakást feldobó takarókat vettem ajándékba. 🙂

  2. Kösz a pár tippet épp októberben megyek haza és akarok vinni finomságokat autóval 🙂

    Különben amit én tuti viszek: Pár nagy karton Menabrea sört 🙂

    1. 🙂 làtod, sörben nem vagyok otthon :)) de ha már itt tartunk, bizony a borokat is szívesen visszük :))

    1. Szivesen latjuk am a te tapasztalataidat is :))) Akar osszefoglalva is, felteszem bejegyzeskent, ha van kedved 🙂

Szólj hozzá!

