Mindennapok

Így kerestek Ti

hogy vidáman kezdjük az évet, megosztom veletek, hogy kerestek ti 🙂

A blogomon (csak nekem) megjelennek azok a keresések, kulcsszavak, amelyekre válaszul kidobott engem (a blogomat) a keresőgép.

A legtöbb persze teljesen logikus, az olasz élettel, szokásokkal, munkavállalással kapcsolatos, tehát nagyon helyesen ideirányít a kereső minden érdeklődőt.

Hogy az olasz férfi sztereotípiát is erősítsük, naponta sok-sok keresés témája az olasz pasi, akik messzebb tekintenek, azoknak az olasz férj, és a legviccesebb, a herceg kulcsszóra is kidobott a gép, vajon miért? 🙂 Ehhez kapcsolódóan sok olasz esküvő keresés is van, romantika meg olaszok “obligent”.

Érdekesebb munkavállalással kapcsolatos keresések voltak mostanság az egészségügyi szervező megéri-e olaszországba ? (ne kérdezzétek ez most mit is jelent 🙂 ) illetve  a külföldi munka magyaroknál jó keresettel. Ez utóbbit ha megtalálta a kedves kereső, referáljon nekem is 🙂

Az önkéntes nyár, felteszem szintén a munkára vonatkozik, bár végülis a nyár lehet önkéntes, már legalábbis nyelvtanilag. Az olaszul beszélő állás pedig végképp csak nyelvtanilag stimmel, tartalmilag kicsit zavaros…

Itt jegyzem meg, hogy minden népnevelő kezdeményezés és hosszas iskolai nyelvtantanítás dacára dívik az olaszba megnevezés (az megvan, hogy “olaszba, spanyolba nyaralunk az idén”??), meg az OlaszországBA szinte minden esetben, mikor OlaszországBAN-t kellene írni… mit mondjunk,  e tekintetben sok netező kihívásokkal küzd.

Szívmelengető volt az olyan hideg van kulcsszavas keresés, illetve a kicsit drámai dél olaszország kiszáradt.

És végül jöjjenek a legfurcsább keresések, amelyeknél nem értettem, hogy dobhatott ki engem a gép:

  • nem megy az internetem
  • killer jelentése
  • rendőrségi usanka
  • kengyelfutó gyalogkakukk dal

Meg egy aktuális: mikor kell felállítani a karácsonyfát? Hát, üzenem, hogy mostanság valamikor.

PS. ne aggódjatok, nem látom ám KI keres, csak azt, hogy milyen kulcsszavakkal, tehát keresgéljetek nyugodtan továbbra is 🙂

Reklámok

7 thoughts on “Így kerestek Ti”

  1. Szia!

    Jókat nevettem 🙂 Látod milyenek vagyunk 🙂
    Én is olvasom a blogodat napi rendszerességgel.
    Anno a letelepedéssel kapcsolatban kerestem az oldalra.
    Nagyon sokat segítesz nekünk külföldre vágyóknak.

    A nagy kaland még várat magára, előtte 1 évig recepciós leszek Németországban, hogy anyagilag is stabilan kezdjünk neki a letelepedésnek.

    Sok erőt adnak írásaid.

    Boldog új évet!

    1. Hajra, kitartas Nemetorszagban, es remelem, sok infod lesz Olaszorszagrol a blogbol, mire ideersz 🙂 Sok udv
      Gabi

  2. Olasz férj/olasz pasi 😀

    VIcces volt dec.24-én reggel repültem haza tele volt a repülő magyar nőkkel olasz férjekkel meg hozzá 2 kölök páronként. Exportból is megárt a sok 🙂

Szólj hozzá!

