Felhìvàsok

Önkéntes

Az alábbiakban egy hozzászólást olvashattok, egy blogolvasó önkéntesként szeretne kijönni és ehhez keres másokat, akik szintén jönnének.

Vegyétek fel vele a kapcsolatot, ha érdekel…

“Sziasztok!

Először is gratulálni szeretnék a bloghoz, nagyon sok hasznos infót találtam! :)

Tanulva a leírtakból én eldöntöttem, hogy az önkéntes munkára vállalkoznék kezdetben, hogy jól begyakoroljam a nyelvet. Ehhez szeretnék társat, társakat, akik hasonlóan gondolkoznak.

Magamról röviden: 30 éves vagyok, Budapesten élek, ruhaipari mérnök, pár év tanítással a hátam mögött. Fél éve tanulom a nyelvet aktívan, a könyvet mindenkinek szívesen ajánlom: PONS Nyelvtanfolyam Kezdőknek tankönyv + 4 db CD hanganyag, az ára kicsit húzós 10000Ft, de a biztos alapok megteremtéséhez nagyon jó.

Nos, ha valaki hasonló tervekkel rendelkezik várom szeretettel jelentkezését, az e-mail címem: balogandrea13@gmail.com

Mindenkinek a legjobbakat kívánom! Ciao!”

Szólj hozzá!

