Mindennapok

Simoncelli

Nem foglalkozom nagyon az élsporttal, ez eddig is kiderült már a blogomból. De a vasárnapi tragédia kapcsán mégis nagyon megrendültem én is. Talán azért, mert Marco Simoncelli nagyon helyes srác volt – valahányszor interjút adott, odafigyeltem, mert vicces volt, ironikus, laza, és nagyon kedves. Plusz volt az a hatalmas hajkoronája, amin mindig nagy nehezen tudta csak rajtatartania kötelező szponzori sapkákat… Talán azért, mert ismerjük Coriano-t, ahonnan származott,  számtalanszor átmegyünk rajta jövet-menet. Talán mert tökéletesen értelmetlen, hogy egy 24 éves srác így haljon meg (főleg, mert a szakemberek szerint “biztonságos” sportban tavaly kb. ugyanígy halt meg egy 19 éves japán motoros). Marco Simoncelli-t tényleg az egész ország gyászolja.

1 thought on “Simoncelli”

  1. Na már a te blogodon is vele találkozom…
    Én azt sem tudtam eddig, ki az a Marco Simoncelli és soha nem nézek motorversenyt, de ezt pont láttam.
    Tényleg borzasztó, ha pont nem akkor száguld el ott az a másik két motor, akkor röhögve felpattant volna, miután kisodródik… annyira tized másodperceken múlott az egész, de nem lehet visszacsinálni 😦

Szólj hozzá!

