Felhìvàsok

Szolgálati…

…közlemény, kettő is.

Egyik szigorúan az én érdekem 🙂

Van egy eladó 10 alkalmas palestra belépőm. (Nagyon akciós volt, megvettem, de aztán mégsem tudom felhasználni.) 25 euróért 10 alkalom a Meeting Sporting Club-ban (grouponos kupon volt, eredeti értéke 130 euró). Lejárni karácsonyig kell, naponta reggeltől  késő estig nyitva van. Akit érdekel, írjon légyszi 🙂

Másik: a blogtalálkozó. Nem felejtettem ám el, csak rengeteg a munkám. Ezért a következőt javaslom: találkozhatnánk mondjuk a november 28-i héten. Mit szóltok november 30-a szerdához, valahol Firenze központjában egy aperitivo-s helyen. Ehhez kérem jelezzétek, ki jönne, és szerintetek hol van egy olyan hely, ahol le tudunk ülni és beszélgetni normálisan. Nagy problémám, hogy nem valami sok ilyen hely van (én annyiradeannyira akarok egy Gödör klubot, vagy egy Szimpla kertet Firenzében), de ha bármi jó ötletetek van, akkor szóljatok…

Még van idő megszervezni, de kezdjük el időben, hogy mindenki be tudja ütemezni, aki eljönne (aki éppen nem lesz itt, vagy nem tud eljönni – annak lesz még alkalom, főleg, ha jól sikerül az első 🙂

5 thoughts on “Szolgálati…”

  1. Én szívesen jöttem volna, de sajnos jelenleg nem lakom Firenzében (azért nem írom, hogy “már”, mert remélem még fogok). Ajánlani tudom nektek a Zazát a blogtalálkozóra, elég nagy hely, a központban van (a Mercato di San Lorenzóval szemben), jó a kaja és nem drága.

    1. Szuper, koszi a tippet, utananezek :)) Azert remelem, jol erzed magad Svedo-ban is. (Es meg a multkorihoz: igen, a te autodat lattuk mindig errefele, a parom emlekezett ra 🙂

  2. Sziasztok!!! En uj vagyok meg Toszkanaban, es Arezzoban lakom, de nagyon szeretnek reszt venni ezen a talalkozon (esetleg ha ezen nem tudok, akkor a kovetkezon). Szerda (nov.30) helyett nem lehetne esetleg az elotte valo hetvegen rendezni a talalkat delutani orakban? Ertheto ha nem lehet, mert hat valszeg hetvegere mindenkinek mas programja van…nekem az oda/vissza ut miatt jonne jol a hetvege+delutani orak. Koszi, sziasztok, es ha esetleg nem tudnek ott lenni, akkor jo szorakozast!!!

Szólj hozzá!

