1 című bejegyzés “Cikk” gondolatot, hozzászólást tartalmaz

  1. Köszönöm, hogy megosztottad ezt a blogot-tényleg rengeteg információval találkozik az ember és a “más kárán” tanulva egy kicsit szerintem mindenki magába néz. Pár évvel ezelőtt még én is szerettem volna külföldön dolgozni-azonban az élet mást szánt nekem, de nem bánom azt az intenzív fél évet amit olaszozással töltöttem. Az érdeklődés ugyanúgy fennáll annak elenére hogy kint élni nem, de kirándulni többször is eljutottam-és remélem még fogok is. Addig pedig olvasom ezt a szuper blogot. 🙂 És még egy gondolat-látni kell, hogy míg régen azt mondták menj nyugatra-egy dolog, ma már aktuálisabb a menj északra! Ott tisztességes munkáért reális pénz jár, persze az időjárás nem épp a legmegfelelőbb. De ha belegondolunk egy pár éven belül Mo is mediterrán térség lesz. Szóval mielőtt valaki útnak indul először próbálja rendezni magában a dolgait-szerintem, én ezt tettem.

Szólj hozzá!