Mindennapok, Tévé-kultúra

Az új 10 eurós

A napokban kisebb felháborodást keltett Olaszországban az alábbi videó.
A kisfilm az új 10 eurós bankjegyet reklámozza, és az alapötlete az, hogy több EU-s tagállam állampolgára elmeséli, mire használja a 10 eurós bankjegyet. Szinte mindenki valamilyen szabadidős tevékenységet végez, van benne első randevú, idősebb pár divatos autóban, kislány vattacukorral stb stb.
Az egyetlen, aki dolgozik, és borravalóként kapja a 10 eurós bankjegyet, az olasz szereplő.
Ez a tény azonnal felborította az olaszokat. Mi az, hogy mindenki szórakozik, csak mi dolgozunk, és még csak nem is a fizetést, hanem a borravalót kapunk (kb. mint alamizsna).
Mi tagadás, Olaszországnak sincs mindig kifogástalan imázsa a világban…
A videó itt található.

Reklámok

Szólj hozzá!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s