Étel - ital

Pestos tönkölybúzasaláta

tönkölybúzát néhány éve fedeztem fel, azóta nagyon szeretem, salátába, egytálételekbe. Egyszerű nyári vátozata a pestos tönkölybúzasaláta (azért “saláta”, mert hidegen esszük 🙂

Tehát: egy pohárnyi tönkölybúzát forró sós vízben kifőzök (kb. 20 perc).

Amikor kész, leszűröm, lehűtöm.

Utána egy fél üvegcsényi zöldpestoval kikeverem – ezt ízlés szerint, én szeretem, ha van rajta rendesen szósz, de a bolti pesto-k nagyon sósak. Ha otthon készíted, akkor ez nem gond.

Majd apróra vágott koktélparadicsomot keverek bele (illetve Oo-ban nagyon szeretem a San Marzano nevű paradicsomfajtát is venni és enni).

Egy kicsit állni hagyom, és kész is.

Reklámok

Szólj hozzá!

