Ügyintézés, Mindennapok

Könyvelő

Pontosabban könyvelőiroda, magyarul beszélő munkatárssal:

“Én 2009 óta élek Padovában, 5 évig dolgoztam az itteni CAAF CGIL- nél ahol főként adóbevallásokat (730, modello Unico) készítettem, de egyéb szolgáltatásokkal is foglalkoztam (pl. modelli ISEE, RED, IMU, richiesta bonus libri e vari, etc.)
2016 március óta pedig egy padovai könyvelőirodában dolgozom ahol teljeskörű szolgáltatást nyújtunk (könyvelés, adótanácsadás, stb) magánszemélyek és vállalatok számára.
Elérhetőség: http://www.studioandriolieassociati.com

(Freund Kitti )

Reklámok

2 thoughts on “Könyvelő”

  1. kedves Kitti,
    szeretném megkérdezni, tud -e árvaellátás ügyben is segíteni.
    Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel:Bödör Éva

    1. Eva, neki kellene kozvetlenul irni a megadott elerhetosegein, mert itt csak reklamozom az o tevekenyseget, nem en vagyok a kozvetitoszemely

Szólj hozzá!

